اولش با خودم ميگم ايندفعه ديگه گه بخورم از اين غلطها بکنم! عمرا بهش دست نميزنم! يه مشت شر و ور بار خـــــودم می کنم و استارت ميـزنم ميرم دنبالـش. مياد ميشينه تو ماشين و ميريم مثلا خوش بگذرونيم. خب کدوم گوری بريم؟‌ تو خيابون هی دور خودمـــون ميگرديم. اون بيچاره معصوم و ساده نشسته و نگاه می کنه اما من دنبال مکان هستـم تـــا به هــــدفم برسم. آها نه ديگه ايندفعه ميخوام آدم باشم. ميخوام دست از پا خطا نکنـــم ! به خـودم قول ميدم که بهش دست هم نزنم. خلاصه ميرسيم به همون جای همــيشگـی ! گوشه خيابون ماشين رو پارک می کنيم و يه مشت مزخرفات اوليه بار همديگه می کنيــم ! اون ميگه دلم برات تنگ شده بود و من مـيگم آه عزيزم چقدر دلم ميخواد دستهات رو بگيـرم تو دسـتهام! بعدش يکم ميگذره نم نم قاطی می کنم.. دستهاش تو دستـمه اما مرتب زيــر چشمـی گردن سـفيدش رو نگاه می کنم و تــو خيـــالم خودمـو می بينم که گردنـــش رو لـيـس ميزنم... بعـــدش ديگـه تحملم تمــوم ميشه !! شـروع می کنم به بافتن يه مــشت داستانــهای عاشقانـــه و اينکه امروز کلا چقدر خوشگل شده و تا ميتونم از قيافــش تعريف می کنم. اینجاست که دیگه يه دست ميره پشت گردن و يکی ديگه روی رون پا ..! کم کم ديگـه کنتــــرل از دستـــم خارج ميشه! يادم ميره که ملت ممکنه ببين ما رو چه برسه به اينکه بخــوام قــولی که به خودم دادم رو به خاطر بيارم! اينجور مواقــع ما پسرها از هر وسيله ای بلــــدیم چـطوری بايد استفاده کنیم واسه اينکه طرفمون نپرّه !! خب اينجاست که دو حالـت پيـــش مياد! اوليش اينه که طرف هم تنش بخاره و احتياج به زحمت نباشه و راحت به کارمون بپردازیم و يا اينکه طرف بنده خدا بترسه و اينکاره نباشه و اشکش در بياد ..! اما نه به هميــن سرعت ! آره عزيزم!‌ عرض کردم ديگه.. ما خوب بلدیم چطوری استپ بـای استپ پيــــش بریم! اول بهش ميگم ... عزيزم باور کن فقط بودن تو ميتونه دليل زنده بودنم بـاشه !! بـعــدش ميگم عزيزم ميذاری لبهات رو ببوسم؟ بعد که لب گرفتم يه دست ميره رو کمر و هووووم...اينجاسـت که اگه کم بیارم جنتلمن بازیم گل میکنه و خيلی شيک ميگم عزيــزم ميــذاری سينه هات رو لمس کنم ؟! گاهی اوقات هم همونــــجا در جا يه دسـت رو ميذارم رو سينه ی طرف و .. آره ديگه ! اينجوری حداقل اگه بــگه نه و خوشش نـــياد يه بار که تونستم کارم رو عملی کنم ! نه ؟! بعدش در حين حيـوون بازی چــشمهام رو هم مظلـوم می کنم و ميگم به خدا انقدر دوستت دارم که دلم ميخواد دستهام هميــشه بوی بدنـــت رو بده !! باور کن عزيزم من عاشقتم ... و خـــلاصه اراجيف بار دختر بدبخت بيچاره می کنـــم..!!
اصولا یعضی از پسرها يا خيــلی کسخل تشريـف دارن و دختره يه قر بده جلوش می ميرن از خجالت و آب ميشن و يا انقدر کره خر و کثيف اند که هر گهی ميخورن که به هدف برسن ...

* هوی! کره خر عوضی با توام ...! ناموس حاليته يعنی چی ؟

S i N ! :: 2:20 PM :: Link ::